تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 23:58
کد خبر : 1614

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد: دنبال سرمایه گذار جدید برای سیکل ترکیبی دهدشت هستیم

معاون اقتصادی استاندار اعلام کرد: دنبال سرمایه گذار جدید برای سیکل ترکیبی دهدشت هستیم

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت با سرمایه گذار فعلی فسخ شده است و به دنبال سرمایه گذار جدید برای سیکل ترکیبی دهدشت هستیم. به گزارش امید مردم ، سید احسان عسکری اظهار کرد: متاسفانه سرمایه گذار این طرح اقدامی برای احداث این نیروگاه انجام نداده و اقدام

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت با سرمایه گذار فعلی فسخ شده است و به دنبال سرمایه گذار جدید برای سیکل ترکیبی دهدشت هستیم.
به گزارش امید مردم ، سید احسان عسکری اظهار کرد: متاسفانه سرمایه گذار این طرح اقدامی برای احداث این نیروگاه انجام نداده و اقدام به فسخ این قرارداد با سرمایه گذار شده است.
وی افزود: به دنبال رایزنی برای پیدا کردن سرمایه گذار جدید هستیم تا این نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی احداث شود.
عسکری عنوان کرد: در حقیقت گلوگاه توسعه صنعتی استان نیروگاه سیکل ترکیبی است که در وهله نخست به عنوان پشتیبان سایر واحدهای تولیدی عمل می کند و از سوی دیگر سبب ایجاد اشتغال مستقیم برای جوانان می شود.
لازم به یادآوری است طرح نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت در سال ۱۳۹۵ در سفر هیات دولت به استان مصوب و در دهه فجر ۱۳۹۶ کلنگ زنی شد که تا کنون تنها دیوار کشی این طرح انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود