تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 0:07
کد خبر : 1620

انتظارات از استاندار در دیدارهای مردمی؛ حل مشکل مردم ، برخورد با مدیران ضعیف

انتظارات از استاندار در دیدارهای مردمی؛ حل مشکل مردم ، برخورد با مدیران ضعیف

امید مردم// رئیس دولت سیزدهم از همان ابتدا این دولت را دولت مردمی نامید و بر گفتگوی بی واسطه با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان تاکید داشت. سفرهای استانی و پیگیریهای مستمر نهاد ریاست جمهوری برای اجرایی شدن مصوبات وپاسخگویی به خواسته های مردم از مهمترین نمادهایی است که می توان این دولت

امید مردم// رئیس دولت سیزدهم از همان ابتدا این دولت را دولت مردمی نامید و بر گفتگوی بی واسطه با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان تاکید داشت. سفرهای استانی و پیگیریهای مستمر نهاد ریاست جمهوری برای اجرایی شدن مصوبات وپاسخگویی به خواسته های مردم از مهمترین نمادهایی است که می توان این دولت را دولت مردمی نامید. هر چند همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بیان فرمودند معضلات و مشکلات معیشتی و اقتصادی سبب گردید تا برخی از دستاوردهای دولت به خوبی دیده نشود و مشکلات اقتصادی سایه ای سنگین بر عملکردها و اقدامات دولت انداخته است. اما باید بگوییم که برپایی نشست ها و دیدارهای مردمی و تلاش مسوولین، برای گفت و گوی بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنها از اقدامات نیکو و پسندیده است که برای مردم، نوید پاسخگویی مسوولین و حل مشکلات را می دهد.
دراینجا نیز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همان روزهای اول آستین همت بالا زد تا این دیدارها و نشست ها را از یاسوج مرکز استان تا شهرستان ها و نقاط دور افتاده برگزار و تلاش کند تا ازمشکلات مردم گره گشایی نماید.
احمد زاده که همانند سایر مسوولین از نقد و انتقاد مصون نیست و نمی تواند ادعا کند که اشتباهی در چینش مدیران، برنامه ریزی و عملکرد در طی این مدت که سکاندار مدیریت استان بود، نداشته است اما باید بگوییم احمد زاده تلاش کرد تا در دیدارهای مردمی با تواضع و مسولیت پذیری، گره از کار مردم بگشاید.
اما این تواضع و فروتنی استاندار در برخی موارد سبب شده است تا برخی مدیران ضعیف نیز چنین انتظاری از احمد زاده داشته باشند اما او در برخی مو اقع نشان داد که باید با درایت و قاطعیت و بصورت جهادی برای حل مشکلات مردم اقدام کرد چرا که هیچ بن بستی در حل مشکلات وجود ندارد. استان کهگیلویه وبویراحمد قدردان زحمات و تلاش های مسوولین و مدیرانی هستند که برای رفع معضلات و حل مشکلات گام بر میدارند و نه تنها مانعی برای توسعه و پیشرفت نیستند که خود میتوانند با برنامه ریزی و حرکت های جهادی راه توسعه را هموار نمایند و از آقای استاندار انتظار دارند که مدیران خود را نیز وادار نمایند تا ضمن رعایت قانون و پرهیز از هرگونه تبعیض و بی عدالتی، با مراجعین و ارباب رجوع های خود رفتاری پسندیده، معقول همراه با احترام داشته باشند و از برخی رفتارها و حرکات که باعث رنجش مردم می شود خودداری و تا جایی که ممکن است دراستان مشکلات مردم راحل نمایند و از ارجاع دادن آنها به وازرتخانه ها و… خودداری کنند. مردم انتظار دارند استاندارکهگیلویه وبویراحمد برای دفاع ازحق مردم در برابر مدیرانی که بر خلاف قانون و به هر علت برای رفع مشکلات مردم همکاری نمی کنند و شاید خدای نکرده کارشکنی نیز صورت بگیرد برخورد قاطع داشته باشد و این برخورد را در راستای هشدار به سایر مدیران و همچنین بالابردن امید در جامعه رسانه ای کند.

برچسب ها :

ناموجود